Навчальні програми для 1 – 4 класів Нової української школи передбачають, що навчально-пізнавальний процес рекомендується базувати на компетентнісно-орієнтованих завданнях із використанням сучасних освітніх технологій.
Саме сучасні педагогічні технології передбачають новий підхід до навчання, виховання та формування особистості учня. Традиційна система освіти недостатньо орієнтована на індивідуальність учня, тому необхідний пошук нових форм та методів.
Метод проєктів у наш час вважається технологією ХХІ століття, адже дає змогу ефективно формувати в здобувачів освіти ключові компетентності: вміння вчитися, інформаційно-комунікативну, загальнокультурну, здоров’язбережувальну, громадянську, соціальну; дає можливість залучати до науково-дослідної та пошукової діяльності, створювати додаткову мотивацію до навчання, а також вже у ранньому віці найбільш повно визначати та розвивати інтелектуальні та творчі здібності дитини. Проєктна діяльність дає змогу як дитині, так і її вчителеві піднятися на вищий рівень розвитку і повірити у свої можливості.
Коли і як використовувати метод проєктів? Чи можливе застосування технології під час дистанційного навчання? Цю проблему намагалися вирішити третьокласники разом зі своєю вчителькою О. М. Коман. Тому в рамках Шевченківського тижня дистанційно працювали над творчим літературним проєктом «З дитинства йдемо до Шевченка». З допомогою батьків школярі творчо презентували свої роботи. Підсумком плідної співпраці став відеоролик.